Лют 142012
 
Print Friendly

Для подачі звітності в електронному вигляді до державних органів необхідно спеціальне програмне забезпечення, з допомогою якого можна автоматизовано сформувати і подавати електронні документи.
 
На нашу думку, оптимальною для формування та відправлення звітності до Пенсійного фонду, на сьогодні, є програма "СОЗ ПФ".
 
 "СОЗ ПФ" – спеціалізована програма для створення звітів щодо нарахованих сум єдиного соціального внеску, що подається до Пенсійного фонду України.
 
Форми звітності відповідають Постанові правління ПФУ "Про порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 08.10.2010р. №22-2, містить зміни, затверджені Постановами правління ПФУ від 23.06.2011 року №18-1, від 25.10.2011 року за №32-3.
 
Програма дозволяє сформувати таблиці звіту щодо нарахованих сум єдиного соціального внеску, надрукувати паперовий варіант та експортувати його в електронній формі для подачі до Пенсійного фонду.
 
При введенні даних, на основі вбудованих контролів та довідників зводиться до мінімуму допущення помилки. Система автоматичного розрахунку значно спрощує процес формування звітів та перетворює його у приємне проведення часу. Направлена навігація, контекстний пошук даних в таблицях та власна система довідників (з можливістю модифікації) значно пришвидшує введення даних.
 
Функціональні можливості та характеристики:
  • мова інтерфейсу – українська
  • підтримка необмеженої кількості страхувальників
  • формування звітності за формою Додаток 4 (Таблиці 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9)
  • формування звітності за формою Додаток 5 (Таблиці 1, 2, 3, 4, 5, 6)
  • авторозрахунок сум страхових внесків, а тому числі і по мінімальні заробітній платі
  • комплексне введення та редагування даних для груп застрахованих осіб
  • імпорт списків працівників та даних звіту Додаток 4 з файлу (формати Txt, DBF, PFZ)
  • навігація по об'єктах форм введення звітів
  • гнучке налаштування під конкретного користувача
  • посилений контроль документів звітності
  • контекстний пошук введених даних
  • друк документів та звітів
  • експорт звітів в електронному вигляді у встановлений формат для передачі в Пенсійний фонд
  • створення архіву бази даних та відновлення з нього
  • власна система управління базами даних
  • оновлення попередніх версій, а тому числі в автоматичному режимі з мережі Internet
  • синхронізація баз даних різних копій встановлених програми
  • інше 

http://hr-group.com.ua/

 Залишити відповідь

(required)

(required)

Ви можете використовувати наступні теґи HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>