Січ 222013
 
Print Friendly

Створення блогу комерційної компанії «з нуля» часто здається непростим завданням. Водночас, як показує практика, багато піар-кампанії виявляються неповними без повноцінної підтримки в блогосфері. З чого ж почати? Поради дає блог Блогуна.

Спочатку попросіть про допомогу!

Професійна допомога прискорить створення блогу і дасть можливість швидко розібратися в його налаштуваннях. Якщо ви створюєте для замовника навіть  невеликий бізнес-блог, набагато вигідніше найняти веб-програмістів, які знайдуть підходящий хостинг, виконають налаштування, знайдуть і встановлять потрібні плагіни, допоможуть створити приємний інтерфейс і будуть консультувати надалі.

Оптимізуйте, але не захоплюйтеся!

SEO – пошукова оптимізація – повинна мати дуже просту мету: високі рейтинги в результатах пошуку по тим словам, які цікавлять ваших потенційних клієнтів. Щоб пошукові системи правильно індексували ваші записи, достатньо одного ключевіков в заголовку і ще одного де-небудь в основному тексті.

Публікуйте корисну інформацію!

Частенько корпоративні блоги складаються виключно з новин та прес-релізів. Це не самий правильний шлях: слід більше говорити не про товари або послуги, а про ту культуру, яка оточує продукт або фірму.

Уявіть, що ви – власник ЗМІ

У деяких випадках блог може заповнити досить значну інформаційну порожнечу.

Побудуйте свою власну новинну міні-імперію

Традиційно новини компаній випускаються у формі прес-релізів. Але продумані і наповнені корисною інформацією публікації в блозі можуть грати аналогічну роль.Перевага такого розміщення новин – прямий зв’язок з клієнтом.

Перетворіть читачів у глядачів

Експериментуйте з відео. Знімайте цікаві моменти і виступи керівництва компанії – особливо якщо це емоційна розповідь, присвячена розробці нового продукту.

Більше інформації на Blogun.ru

 Залишити відповідь

(required)

(required)

Ви можете використовувати наступні теґи HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>